عکس؛ خوش و بش مودریچ و ایسکو در بازی رئال بتیس - رئال مادرید

عکس؛ خوش و بش مودریچ و ایسکو در بازی رئال بتیس - رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال بتیس و رئال مادرید در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف هم رفته اند و این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، یکی از صحنه های جالبی که در نیمه اول این بازی رقم خورد، خوش و بش لوکا مودریچ با ایسکو بود. ایسکو در حال حاضر بازیکن رئال بتیس است و در این بازی در ترکیب رئال بتیس حضور دارد. ایسکو روزگاری بازیکن رئال مادرید بوده است. ایسکو که در حال حاضر 31 سال سن دارد، بین سال های 2013 تا 2022 بازیکن رئال مادرید بوده است و در آن مقطع با بازیکنانی مثل لوکا مودریچ و بسیاری دیگر از بازیکنان ترکیب فعلی رئال مادرید هم‌تیمی بوده است.

ایسکو و مودریچ پس از برخوردی که در طول بازی با هم داشتند، با هم خوش و بش کردند. آن ها در کنار هم در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2017 خوش درخشیدند. ایسکو روزگاری یکی از بهترین هافبک های هجومی اروپا بود اما به مرور زمان دچار افت شد تا این که اکنون کارش به رئال بتیس کشیده است و دیگر بعید است که به تیم سطح اولی برود. او در دوران حضور سولاری در رئال مادرید به طور کامل نابود شد و دیگر پس از آن احیا نشد.

1470