احتمال بازگشت میسون گرینوود به منچستریونایتد

احتمال بازگشت میسون گرینوود به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- مالکان جدید باشگاه منچستریونایتد به پروسه بازگرداندن میسون گرین‌وود فکر می کنند.

به گزارش فوتبالی ، این مهاجم ۲۲ ساله، از زمان پیوستن به ختافه به صورت قرضی در ابتدای فصل در ۱۱ بازی، ۴ بار گلزنی کرده  از جمله یک گل شگفت انگیز مقابل آلمریا در ماه نوامبر که باعث توجه مجدد تیم های مختلف به این ستاره جوان شد. گرینوود پس از اینکه مدیران لیگ برتر انگلیس او اعلام کردند که او نمی‌تواند به حرفه‌اش در اولدترافورد ادامه دهد، به لالیگا رفت. با این حال، ستاره سابق شیاطین سرخ هنوز از نظر فنی بازیکن منچستریونایتد است زیرا او فقط به صورت قرضی در تیم اسپانیایی حضور دارد.

سر جیم رتکلیف قرار است با قراردادی به ارزش ۱.۳ میلیارد پوند، ۲۵ درصد سهام تیم  را خریداری کند. این میلیاردر بریتانیایی سپس کنترل بخش فوتبال باشگاه از جمله نقل و انتقالات را بر عهده خواهد گرفت.با تغییراتی که در راه است، هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شیاطین سرخ احتمالاً شاهد نزدیک شدن به بازار نقل و انتقالات از زاویه جدیدی خواهند بود.این بدان معناست که به گفته فابریزیو رومانو، بحث در مورد وضعیت و آینده گرینوود دوباره در میان است. این روزنامه نگار ایتالیایی گزارش می دهد که هنوز تصمیمی گرفته نشده است. رومانو که در گزارش اختصاصی روزانه خود برای CaughtOffside می نویسد: "سر جیم رتکلیف، مالک جدید، در حال بحث در مورد وضعیت گرین وود در باشگاه است و طبق آنچه به من گفته شده است، او اصلا تصمیم قطعی نگرفته و هیچ تصمیمی تا تابستان ۲۰۲۴ در این مورد گرفته نخواهد شد."

آخرین بازی او برای منچستریونایتد در پیروزی ۱-۰ مقابل وستهام در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ بود. ستاره سابق انگلیس در روز پایانی مهلت نقل و انتقالات تابستان به اسپانیا فرستاده شد تا سعی کند دور از کانون توجه ها حرفه خود را بازسازی کند.

۱۰۰۹