توصیه پل اسکولز به هافبک برزیلی ناکام منچستریونایتد

توصیه پل اسکولز به هافبک برزیلی ناکام منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- پل اسکولز سابق منچستریونایتد به آنتونی وینگر این تیم توصیه کرد که برای جلوگیری از انتقاد بیشتر کارشناسان باید بیشتر بدرخشد.

به گزارش فوتبالی ، آنتونی که روزهای سختی را با شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته، به بازیکنان سابق منچستریونایتد انتقاد کرد و گفت که آنها هیچ انتقاد سازنده ای نمی کنند و آنها را به بی انصافی و بدخواهی نسبت به او متهم کرد. خرید ۸۵ میلیون پوندی در این فصل در هیچ رقابتی برای تیم خود گل یا پاس گل ثبت نکرده  علیرغم اینکه ۱۴ بار برای تیم اریک تن هاگ به میدان رفته است. او در نتیجه نمایش های خود مورد هدف چندین چهره رسانه ای از جمله دیمیتار برباتوف مهاجم سابق تیم و گری نویل مدافع راست سابق شیاطین سرخ قرار گرفته است.

پل اسکولز به ستاره سابق آژاکس در پاسخ به نظر آنتونی چند کلمه توصیه کرده و در استوری اینستاگرام خود نوشته است: " آنتونی عزیز تا می توانید دوندگی داشته باشید و گل بزنید و گل بزنید. امیدوارم امشب موفق باشید دوست من". آنتونی برای بازی خانگی منچستریونایتد مقابل چلسی در لیگ برتر در روز چهارشنبه در لیست تیم قرار گرفت. این بازیکن ۲۳ ساله امیدوار است بتواند با گلزنی برای اولین بار در این فصل به دوران ضعیف و پرانتقاد خود پایان دهد.

۱۰۰۹