این ستاره می‌تواند مثل زلاتان و رونالدو در منچستریونایتد تاثیرگذار باشد

این ستاره می‌تواند مثل زلاتان و رونالدو در منچستریونایتد تاثیرگذار باشد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم فرانسوی سابق منچستریونایتد معتقد است که توماس مولر خرید بسیار خوبی برای شیاطین سرخ خواهد بود و می تواند مثل کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ در الدترافورد تاثیر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، طبق آخرین گزارش ها از منابع بریتانیایی، منچستریونایتد علاقه مند به خرید مهاجم سی و چهار ساله بایرن مونیخ است و اریک تن هاگ می خواهد خط حمله تیمش را تقویت کند. علیرغم سن و سال بالای مولر، لوئیس ساها معتقد است که خرید او کمک بزرگی به آن ها خواهد کرد.

به نقل از سایت گل، ساها در یک مصاحبه گفت: "مولر یک رهبر بزرگ است که در سراسر دنیای فوتبال مورد تحسین همگان قرار می گیرد. او برای یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان، برای سال های بسیار زیادی بازی کرده و توانسته به افتخارات فراوانی با بایرن مونیخ دست پیدا کند. شاید خیلی سریع نباشد و یا حتی مثل لواندوفسکی گلزن نباشد، اما یک مهاجم کامل است و کسی نمی تواند توانایی هایش را زیر سوال ببرد. او واقعا بازیکن باهوشی است و شخصیت بزرگی دارد. شاید سی و چهار ساله باشد، اما هنوز می تواند مشکلات یونایتد در خط حمله را حل کند. البته قرار نیست او به عنوان یک جواب بلند مدت برای تن هاگ باشد. مولر شباهات زیادی به رونالدو و زلاتان دارد و می تواند مثل این دو نفر، تاثیر بزرگی روی یونایتد بگذارد."

4416