باشگاه لیونل مسی با همکاری آدیداس یک کفش جدید عرضه کرد

باشگاه لیونل مسی با همکاری آدیداس یک کفش جدید عرضه کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینترمیامی با همکاری آدیداس یک کفش ورزشی جدید را عرضه کرد.

به گزارش فوتبالی ، این لباس در فلوریدا اولین  با نام "Handball Spezial IMCF" در رنگ صورتی اصلی باشگاه با تزئینات مشکی عرضه شده است. شعار Libertad Para Soñar در قسمت بالایی دوخته شده است که نماد شعار "آزادی در رویا" است. این کفش دارای کفی دارای نمادی به عنوان ضربان قلب باشگاه و  طرفداران است. در همین حال، مهر خاص روی زبانه کفش نشان دهنده اتحاد و نشان دهنده علامت ثانویه باشگاه اینترمیامی است.

این کفش در تاریخ ۵ دسامبر در ساعت ۱۰ صبح در وب سایت رسمی فروشگاه این باشگاه حاضر در MLS در دسترس عموم قرار گرفت. علاوه بر این، هواداران می توانند این کفش را از فروشگاه تیم در استادیوم اینترمیامی از تاریخ ۶ دسامبر تا پایان موجودی خریداری کنند و از تخفیف های ویژه هم بهره مند شوند.

مایک ریدلی، معاون برند و بازاریابی اینتر میامی در بیانیه‌ای گفت: "ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اولین کفش صورتی خود را با شریک تیم یعنی کمپانی آدیداس عرضه کنیم. مانند پیراهن‌ های ما، تعدادی از جزئیات در این کفش گنجانده شده است. ویژگی های زیادی است که این کفش را منحصر به فرد می کند و ما امیدواریم که طرفداران تیم ما نیز آن را دوست داشته باشند."

۱۰۰۹