لوئیس سوارز دوباره در کنار لیونل مسی بازی می کند؟

لوئیس سوارز دوباره در کنار لیونل مسی بازی می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز در حال مذاکره با تیم اینتر میامی و پیوستن به جمع هم تیمی های قدیمی اش در بارسلونا است. این بازیکن در صورت توافق با اینتر میامی به مدت یک سال برای این تیم بازی می کند.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز مهاجم اوروگوئه ای سابق بارسلونا که با پایان قراردادش با گرمیوی برزیل در ژانویه 2024، بازیکن آزاد محسوب می شود قصد دارد تا یک بار دیگر به جمع یاران قدیمی خود در بارسلونا به پیوندد و با قراردادی یک ساله در اینتر میامی و لیگ MLS بازی کند. با پیوستن لوئیس سوارز به اینتر میامی، چهار بازیکن قدیمی بارسلونا دوباره در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد. لیونل مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس در حال حاضر برای تیم دیوید بکهام بازی می کنند. به گزارش میامی هرالد، سوارز هنوز قراردادش با اینتر میامی را امضا نکرده اما قبلا از علاقه خود برای پیوستن به این تیم صحبت کرده بود.

اینتر میامی قصد دارد تا حقوق این بازیکن در قرارداد را تا حد ممکن پایین ثبت کند، به این دلیل که آنها با توجه به قوانین لیگ MLS، نمی توانند بیشتر از سه بازیکن را با میزان پرداختی بالاتر از میانگین تعیین شده جذب کنند. لوئیس سوارز با ثبت و نهایی کردن توافق خود با اینتر میامی به فلوریدا نقل مکان کرده تا در کنار مسی، آلبا، بوسکتس و دیگر بازیکنان اینتر میامی در لیگ MLS بازی کند. لیگ MLS در اوایل فوریه مجددا شروع خواهد شد و در صورت پیوستن مهاجم اوروگوئه ای به جمع یاران مسی، توانایی این تیم بیش از پیش افزایش پیدا می کند و رقبا کار سخت تری در مقابل اینتر میامی خواهند داشت.

لوئیس سوارز در 46 بازی برای گرمیو توانسته 19 گل و 16 پاس گل را به نام خود ثبت کند که البته با توجه به سابقه درخشان این بازیکن در تیم هایی همچون لیورپول و بارسلونا این آمار برای او دور از انتظار نیست.

1369