دلگیری دایی از فوتبال؛ می‌خواستند شکست بخورم

دلگیری دایی از فوتبال؛ می‌خواستند شکست بخورم

پایگاه خبری فوتبالی- علی دایی که خاطرات خوبی برای سایپایی‌ها رقم زد زمانی که از این تیم صحبت می‌کند تلخی کلامش را می‌شود کاملا حس کرد.

به گزارش فوتبالی، در فوتبال ایران نام علی دایی همانقدر که به پرسپولیس گره خورده شاید کمی بیشتر با سایپا آمیخته شده. تیمی که هم به عنوان بازیکن و هم مربی اسطوره فوتبال ایران را در اختیار داشت و یک مقام قهرمانی را هم از او هدیه گرفت. البته نکته بد ماجرا این است که غیبت علی دایی در فوتبال هم با نام سایپا گره خورده است. اتفاقاتی که برای او در این تیم افتاد به دوری طولانی‌مدتش از فوتبال انجامید که تا همین الان ادامه داشته است. دایی هم وقتی از سایپا صحبت می‌کند به جای خاطرات خوب و قهرمانی از روزهای بدش صحبت می‌کند. او در مورد جدایی‌اش از این تیم و بعد از آن از فوتبال گفت:« در شرایط فعلی دوست ندارم به فوتبال برگردم. زمانی که مربی‌گری می‌کردم، به غیر سال آخری که آن اتفاقات رخ داد.متأسفانه خنده‌دار است که عنوان کنم خود باشگاه می‌خواست که من شکست بخورم. باشگاهی که در آن کار می‌کنی، خواهان شکست تو باشند؟! این باورکردنی است؟

شما فقط به این موضوع توجه کن که تیم فوتبال بزرگسالان سایپا الان کجاست؟ نمی‌خواهم به گذشته برگردم. اما بعضی مواقع واقعا باید گفت که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. خدا را شکر الان فعالیت اقتصادی خودم را دارم. آرامشی که باید را در کنار خانواده‌ام دارم. 53 سالم شده است. نصف بیشتر عمرم رفته است. یک ذره هم باید زندگی کنم. همه چیز که فوتبال نمی‌شود. چه وقت باید بدون استرس در کنار خانواده‌ام باشم؟ دیگر برای مسافرت خانوادگی این دغدغه را ندارم که تقویم لیگ چه زمانی به ما می‌دهد که به یک سفر خانوادگی بروم. همه این‌ها در زندگی اهمیت دارد.»

4326