لیگ برتر والیبال| ایفاسرام هشتمین شکست سایپا را رقم زد/ چهارمین برد نیان الکترونیک

لیگ برتر والیبال| ایفاسرام هشتمین شکست سایپا را رقم زد/ چهارمین برد نیان الکترونیک

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های ایفاسرام اردکان و نیان الکترونیک خراسان در هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان برابر حریفان به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، هفته نهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 12 آذر) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گرگان، یزد، ارومیه، مشهد و رامسر پیگیری می‌شود.

تیم ایفاسرام اردکان که در هفته هشتم مغلوب پیکان شده بود و با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشت، این هفته میزبان سایپا تهران در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان بود و با شکست دیگر نماینده خودروساز لیگ برتر به ششمین برد خود دست یافت.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در ست سوم این دیدار 25 بر 22 مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز کامل این دیدار را به دست آورند.

از سوی دیگر تیم سایپا که در این مسابقه محمد منصوری هدایت آن را برعهده داشت با پذیرش هشتیمن شکست، همچنان در انتهای جدول لیگ برتر باقی ماند.

در نظرسنجی انجام شده از سوی دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال نیز تیم ایفاسرام با 76 درصد از سوی علاقمندان به والیبال به عنوان فاتح این مسابقه شناخته شده بود که بیشترین درصد برای تیم برنده از سوی مردم در هفته نهم مسابقات بود

امین اله برق لشگری، شهباز صدری، احمد سرمست و میثم پارسه به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. این مسابقه یک ساعت و 55 دقیقه طول کشید و یک هزار و 500 تماشاگر داشت.

سالن مهران مشهد هم میزبان شصت‌ودومین مسابقه لیگ برتر مردان سال 1402 بود و نیان الکترونیک در مصاف با شهرداری گنبد سه بر یک حریف را شکست داد تا به یک پیروزی شیرین خانگی دست یابد.

در این دیدار شهرداری گنبد تنها در ست دوم 25 بر 22 پیروز میدان شد و در ست‌های اول و سوم نیان الکترونیک با امتیاز مشابه 25 بر 17 و در ست چهارم 25 بر 22 حریف را مغلوب خود کرد تا به چهارمین برد خود دست یابد و با 13 امتیاز منتظر پایان دیدارهای هفته نهم باشد تا جایگاه نهایی اش در جدول مشخص شود.

شهرداری گنبد هم با دو برد و 7 امتیاز در جایگاه دوازدهم باقی خواهد ماند.

محمدحسین شفقی به عنوان نماینده سازمان لیگ و علی‌اصغر حاجی کاظمی به عنوان نماینده ناظر فنی و داوری در این دیدار حضور داشتند و ابراهیم فیروزی و مرتضی حسن علایی به ترتیب داور اول و دوم بودند.

این دیدار یک ساعت و 47 دقیقه طول کشید و 1500 تماشاگر داشت.

2636