پیام ستاره رئال مادرید پس از ناکامی در گلزنی مقابل گرانادا

پیام ستاره رئال مادرید پس از ناکامی در گلزنی مقابل گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید پیامی اینستاگرامی در مورد پیروزی دو بر صفر مقابل گرانادا منتشر کرد آن هم در حالی که بازیکن انگلیسی در این بازی نتوانست گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، بلینگام که با پانزده گل به بهترین گلزن فصل رئال مادرید تبدیل شده، در مقابل گرانادا دو موقعیت طلایی گلزنی را از دست داد و نتوانست برای سومین بازی متوالی گلزنی کند. جود با وجود آن که هیچ گل یا پاس گلی در این بازی ثبت نکرد، توانست نمایش خوبی داشته باشد. این بازیکن همچنان کلیدی ترین بازیکن ترکیب رئال مادرید به شمار می رود هر چند که قطعا از عملکردش مقابل گرانادا راضی نیست. 

بلینگام در پیامی اینستاگرامی پس از بازی با گرانادا نوشت:" قدم به قدم، کار عالی تیمی. زنده باد رئال مادرید."  در حقیقت رئال مادرید با غلبه بر گرانادا  توانصت صدرنشینی لالیگا را حفظ کند. رئال در حال حاضر هم امتیاز با ژیرونا اما با تفاضل گل بهتر صدرنشین است. بلینگام در حال حاضر آقای گل لالیگا است و یکی از مهمترین بازیکنان ترکیبش به شمار می رود. رئالی ها با وجود مصدومان سرشناسی نظیر وینیسیوس، مودریچ و کاماوینگا روند بسیار خوبی را داشته اند و شنبه آینده نیز بازی حساسی مقابل بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین در پیش خواهند داشت. 

4125