ادی هاو از حس دشمنی رقبا با نیوکاسل لذت می برد!

ادی هاو از حس دشمنی رقبا با نیوکاسل لذت می برد!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نیوکاسل مدعی شد که این تیم دشمنان زیادی به جز VAR دارد.

به گزارش فوتبالی ، ادی هاو در کنفرانس مطبوعاتی خود عصبانی شد و بار دیگر از اینکه تیمش از VAR ضربه خورده، انتقاد کرد. بازیکن نیوکاسل تینو لیورامنتو در بازی با پاری سن ژرمن با برخورد توپ ارسالی از عثمان دمبله به آرنج دست خود پس از برخورد با تنه بدن او مرتکب خطای پنالتی شد  و کیلیان امباپه پنالتی حاصل را گل و بازی را مساوی کرد.

ادی هاو چند روز پس از پایان این بازی در مورد اشتباهات زیاد داوری علیه تیمش گفت: "ما باید تلاش کنیم و از آن به عنوان انگیزه استفاده کنیم. من نمی دانم که آیا این احساس بی عدالتی درست است یا خیر، اما اگر این اتفاق به بازیکنان من کمک می کند تا تمام پتانسیل خود را برای بازی به دست آورند، من آن را دوست دارم و همیشه طرفدار آن هستم. می‌خواهیم این حس را داشته باشیم که خارج از نیوکاسل با همه دشمن هستیم و این ایده به ما کمک می‌کند. این ذهنیت خوبی است که داریم با بقیه تیم ها رقابت می‌کنیم و مطمئناً تا اینجا این طرز فکر به خوبی به ما کمک کرده است. فکر نمی‌کنم که مجبور باشم این نگرش را از نظر استراتژیک تغییر دهم، فکر می‌کنم این نگرش دشمنی با تیم ما به طور طبیعی اتفاق افتاده است."

نیوکاسل در طول دوران مربیگری هاو از ذهنیت ما علیه بقیه تیم ها استفاده کرده است. این باشگاه از زمان تصاحب توسط صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی در سال ۲۰۲۱ مورد خشم هوادارن فوتبال انگلیس قرار گرفته است.

۱۰۰۹