توضیحات جدید ساکت درباره نامه AFC؛ مربوط به VAR بود!

توضیحات جدید ساکت درباره نامه AFC؛ مربوط به VAR بود!

پایگاه خبری فوتبالی – مدیرعامل باشگاه سپاهان باز هم از عملکرد مدیران این باشگاه در ماجرای بازی جنجالی با الاتحاد دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی برگشت سپاهان و الاتحاد در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه هفته آینده در شهر مکه و در ورزشگاه شاه عبدالعزیز این شهر برگزار می‌شود. سپاهان اگر بتواند این بازی را ببرد به عنوان تیم اول از گروهش صعود می‌‌کند.

اگر بازی با تساوی تمام شود به احتمال زیاد سپاهان به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم به مرحله حذفی خواهد رسید و اگر سپاهان شکست بخورد به احتمال بالایی حذف خواهد شد.

بازی رفت در حالی که دو تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان حضور داشتند با تصمیم ناظر AFC لغو شد. ناظر AFC به حضور برخی سازه‌ها در کنار زمین اعتراض داشت و از آنجا که محل این سازه‌ها تغییر پیدا نکرد بازی لغو شد.

چند روز بعد از این اتفاق، AFC یک رای جنجالی صادر کرد. طبق رای AFC سپاهان با نتیجه 3 بر صفر بازنده بازی اعلام و از میزبانی در 3 بازی آینده آسیای در ورزشگاه نقش جهان محروم شد.

حالا و در آستانه بازی برگشت، با توجه به موقعیت دو تیم در جدول، دوباره انتقادهایی از مدیران باشگاه سپاهان مطرح شده است. مثلا این که اگر مدیران سپاهان درست عمل کرده بودند و بازی انجام می‌شد سپاهان بازی را می‌برد و الان دغدغه حذف شدن نداشت!

اما محمدرضا ساکت مدیر عامل سپاهان از عملکرد مدیریت این باشگاه دفاع کرده است. او امروز گفته است: «آن روز هیچ اقدام سیاسی از طرف سپاهان انجام نشد. آنچه که در ورزشگاه انجام شده بود به عنوان یک اقدام فرهنگی از سال‌های قبل تایید شده بود و گواهی مجوز حرفه‌ای برای ورزشگاه صادر شده بود.»

ساکت در حرف‌هایش از برخی صحبت‌ها انتقاد کرد و گفت: «به هر دلیلی بود دو ساعت قبل از مسابقه مکاتباتی شد. متاسفانه یکی از شبکه‌های تهران هم خیلی جاها سپاهان را تخریب می‌کند. این که می‌گویند ۱۰ روز قبل نامه نوشتند و صورت جلسه کردند درست نیست. آن نامه در مورد VAR بوده که جایش تغییر کرده است؛ موضوع VAR در محلی که قبلش اشاره شده بود بررسی شده بود. آن هم نه توسط مسئولین اصلی بلکه کارشناسانی آمده بودند و یک اشاره‌ای کرده بودند که در اینجا می‌خواهیم تلویزیون داور را نصب کنیم، اما بعد از این که مسئول ژاپنی آمد اصلا موضوع را کاملا تغییر داد و دیدگاهش این بود که اینجا جای مناسبی از لحاظ فنی نیست.»

1359