رضایت تن هاگ از عملکرد بازیکنان منچستریونایتد مقابل گالاتاسرای

رضایت تن هاگ از عملکرد بازیکنان منچستریونایتد مقابل گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم کامبک خوردن، اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل گالاتاسرای راضی است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته منچستریونایتد در استانبول مهمان گالاتاسرای بود. آن ها خیلی زود با گل های گارناچو و برونو فرناندز جلو افتادند، اما گالا توانست یکی از گل های خورده را جبران کند و سپس اسکات مک تومینای موفق شد بازی را 3-1 کند، اما اشتباهات فاجعه بار آندره اونانا سبب شد تا گالاتاسرای بار دیگر کامبک بزند و این دیدار در نهایت با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید و حالا شیاطین سرخ امیدهای اندکی برای صعود از گروه دارند. 

اریک تن هاگ در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "می توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و این مسئله واضح است. همچنین می توانستیم در بازی خانگی مقابل گالا و همچنین بازی در خانه کپنهاگن نیز برنده شدیم. من از تیم تعریف و در عین حال انتقاد می کنم. ما خیلی خوب دفاع نمی کنیم. 3-1 از حریف جلو افتادیم و سپس اشتباهات بدی مرتکب شدیم. من از پویایی و شجاعت تیم لذت بردیم. موقعیت های زیادی مخصوصا در پایان بازی خلق کردیم. در کل فوتبال خوبی ارائه دادیم. اگر نتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم، من خودم را مقصر می دانم."

4416