صعود رئال مادرید به عنوان تیم صدرنشین با درخشش دوباره بلینگام

صعود رئال مادرید به عنوان تیم صدرنشین با درخشش دوباره بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و ناپولی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی باز هم شاهد درخشش جود بلینگام بودیم. ستاره انگلیسی رئال مادرید در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد. او در دقیقه 22 بازی گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند و در دقیقه پایانی بازی هم به خوسلو ماتو پاس گل داد. خوسلو در این بازی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و فرصت سوزی های زیادی از او دیدیم اما بالاخره او روی پاس جود بلینگام توانست گلزنی کند و در خوشحالی پس از گل خود از هواداران رئال مادرید عذرخواهی کرد.

در این بازی رودریگو در دقیقه 11 گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند. گل سوم رئال مادرید را هم نیکو پاز به شکلی دیدنی در دقیقه 84 زد. گل های ناپولی را هم جیووانی سیمئونه در دقیقه 9 بازی و آندره آنگیسا در دقیقه 47 بازی به ثمر رساندند. اکنون رئال مادرید به عنوان تیم صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است.

تماشای خلاصه بازی

1470