شیاطین سرخ در جهنم استانبول سوختند

شیاطین سرخ در جهنم استانبول سوختند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در بازی بسیار جذاب و مهیج مقابل گالاتاسرای با نتیجه سه بر سه متوقف شدند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های گالاتاسرای و منچستریونایتد در شهر استانبول به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که شیاطین سرخ با 3 امتیاز در رده چهارم و گالاتاسرای با 4 امتیاز در رده سوم قرار داشتند. شاگردان اریک تن هاگ می توانستند با پیروزی در این بازی، امیدهای خود را برای صعود از گروه افزایش دهند.

شیاطین سرخ در نیمه اول شروع فوق العاده ای داشتند و در دقیقه 11، آلخاندرو گارناچو گل اول را برای یونایتد به ثمر رساند و دوباره به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. در دقیقه 18 برونو فرناندز اختلاف را به دو گل افزایش داد تا در کمتر از 7 دقیقه موفق به زدن یک گل و دادن یک پاس گل شود. در دقیقه 29، حکیم زیاش با یک ضربه ایستگاهی بسیار زیبا، یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در نیمه دوم، دوباره یونایتد خیلی سریع توسط اسکات مک تومینای به گل سوم رسید، اما در دقیقه 62، دوباره حکیم زیاش اختلاف را به یک گل کاهش داد و در دقیقه 71، کرم آکتورکوغلو گل تساوی را به ثمر رساند تا گالاتاسرای در مقابل چشمان هواداران خودی از شکست فرار کند.

حالا یونایتد برای صعود از گروه باید بایرن مونیخ را شکست دهد و همچنین نگاهی به نتیجه بازی گالاتاسرای و کپنهاگن داشته باشد. 

4416