آخرین وضعیت دو مصدوم آرسنال از زبان میکل آرتتا

آخرین وضعیت دو مصدوم آرسنال از زبان میکل آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا پیش از دیدار چهارشنبه آرسنال مقابل لنس در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت دو مصدوم تیم خود را توماس پارتی و امیل اسمیت تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی ، توپچی ها در حال گذراندن یک بحران آسیب دیدگی بازیکنان خود هستند زیرا چندین بازیکن تیم اصلی در حال گذراندن مراحل درمان هستند. پارتی از ماه آگوست تنها ۱۵ دقیقه برای آرسنال بازی کرده است و اوایل ماه نوامبر مجبور شد برای تسریع بازگشتش تحت یک عمل جراحی به دلیل آسیب دیدگی جدی ران پا قرار گیرد. در همین حال، اسمیت رو از ناحیه زانو آسیب دید که او را از پایان ماه اکتبر دور از میادین نگه داشته است. قبل از رویارویی با لنس در لیگ قهرمانان اروپا، از آرتتا پرسیده شد که آیا این دو تا قبل از دور سوم جام حذفی به میادین باز خواهند گشت.

 در پاسخ به این سوال، مربی اسپانیایی به خبرنگاران گفت: "این احتمال وجود دارد، اما بستگی به روند درمان آنها دارد. امیل اخیرا در تمرین بوده و دویدن را انجام داده است. من نمی دانم بازگشت دقیق او چقدر طول می کشد. امیل یک مهره تاثیرگذار است. توماس هم همینطور است. هر دوی آنها می خواهند به تیم بازگردند اما ما باید مطمئن شویم که وقتی آنها برگشتند در بهترین فرم آمادگی خود باشند. ما نمی خواهیم برای بازگشت آنها عجله کنیم اما از طرفی تیم هم به آنها نیاز دارد زیرا در حال حاضر ما چند بازیکن کلیدی خود را نیز از دست داده ایم."

فابیو ویرا نیز برای رفع مشکل کشاله ران تحت عمل جراحی قرار گرفته است و ممکن است چند هفته از میادین دور باشد. این باعث شده است که آرتتا از نظر بازیکن در خط میانی با مشکل روبرو باشد. علاوه بر این، یورین تیمبر در حال درمان مصدومیت ACL است که در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست متحمل شد که به طور بالقوه می تواند او را برای کل فصل از رقابت ها خارج کند.

۱۰۰۹