جنجال تازه روی کین در جایگاه تماشاگران

جنجال تازه روی کین در جایگاه تماشاگران

پایگاه خبری فوتبالی – در جریان دیدار دیروز منچستریونایتد مقابل اورتون که با پیروزی قاطعانه یونایتدی ها به پایان رسید، روی کین تماشاگر ویژه این دیدار، نشان داد که علاقه خاصی به جنجال دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از چهره های شاخصی که در گودیسون پارک برای تماشای بازی شیاطین سرخ مقابل تافی ها حضور داشت، روی کین مدافع، کاپیتان و ستاره ایرلندی سابق منچستریونایتد بود. روی کین در زمان حضورش در اولترافورد یکی از خشن ترین بازیکنان لیگ جزیره محسوب می شد و جنجال و خشونت بخشی جدایی ناپذیر از این بازیکن ایرلندی بود. این جنجال حتی دیروز در جریان بازی یونایتدی ها به سکوی تماشاگران هم کشیده شد، جایی که یکی از تماشاگران یونایتد که با در حال فیلمبرداری از روی کین بود و روی صورت او زوم کرده بود، با واکنش تند روی کین روبرو شد و با زبان بدن متوجه شد که کین می گوید: "به جای فیلمبرداری از من بازی را نگاه کن و تیمت را تشویق کن".

روی کین در سال 1993 در حالیکه تنها 22 سال سن داشت به دلیل درخششی که در ناتنگهام فارست داشت نظر فرگوسن را به خود جلب کرد و به جمع سرخپوشان منچستر پیوست و به عنوان یک خون تازه در رگ های منچستر در همان ابتدای کار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و ثابت کرد که با پا به سن گذاشتن برایان رابسون، گزینه تاثیرگذاری در ترکیب شیاطین سرخ خواهد بود. روی کین بعد از خداحافظی غیرمنتظره اریک کانتونا بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفت. روی کین کلا با عکس و فیلم و رسانه ها مشکل دارد و معتقد است که حاشیه هایی که رسانه ها برای بازیکنان ایجاد می کنند تمرکز آنها را از بین برده و باعث افت عملکرد آنها می شوند. روی کین نهایتا در سال 2005 به طور ناگهانی منچستری ها را ترک کرد و بعدها مشخص شد که این جدایی به دلیل اختلافات ایجاد شده او و فرگوسن بوده است.

منچستریونایتد در حال حاضر با مربیگری اریک تن هاگ در رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. پیروزی اخیر این تیم مقابل اورتون جان تازه ای به آنها بخشیده تا برای رقابت در لیگ قهرمانان اروپا و دیدار چهارشنبه مقابل گالاتاسرای روحیه خوبی داشته باشند.

1369