مدافع اسپورتینگ لیسبون قصد پیوستن به تیم های لیگ برتر انگلیس را ندارد

مدافع اسپورتینگ لیسبون قصد پیوستن به تیم های لیگ برتر انگلیس را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- عثمان دیاموند ستاره باشگاه اسپورتینگ قصد جدایی از تیم پرتغالی را در نقل و انتقالات ژانویه را ندارد.

به گزارش فوتبالی ، این مدافع میانی در ماه‌های اخیر مورد توجه تیم های آرسنال، چلسی و نیوکاسل قرار گرفته است، اما ابولا ادعا می‌کند که او قصد دارد از هم اکنون تا پایان فصل جاری لیگ پرتغال زمان بیشتری برای بازی در باشگاه خود داشته باشد.این بازیکن ساحل عاجی در ژانویه سال ۲۰۲۳ از تیم دانمارکی میتیلند به اسپورتینگ لیسبون پرتغال پیوست. این مدافع در تیم اسپورتینگ لیسبون در این فصل به خوبی خود را در ترکیب ثابت تیم جا انداخته و در موفقیت های قهرمان دو فصل قبل لیگ پرتغال نقش مهمی ایفا کرده و احتمالا از مهره های مهم ترکیب تیم ملی ساحل عاج در جام ملت های آفریقا نیز خواهد بود.

او تا به اینجای فصل در تمامی بازی های لیگ پرتغال و لیگ اروپا حضور داشته است و نقشی چشمگیر برای تیم روبن آموریم ایفا کرده است. دیاموند امیدوار است بتواند به اسپورتینگ لیسبون کمک کند تا در این فصل قهرمان لیگ برتر پرتغال شود البته در رقابت با باشگاه هایی مانند بنفیکا و پورتو که رقبای همیشگی تیم پایتخت پرتغال هستند. آنها همچنین در گروه خود در لیگ اروپا با دو بازی باقی مانده در رده دوم قرار دارند. 

۱۰۰۹