پاسخ جالب رونالدو به فردی که مدعی شده بود از او و مسی بااستعدادتر است

پاسخ جالب رونالدو به فردی که مدعی شده بود از او و مسی بااستعدادتر است

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر پاسخ هموطنش فابیو پایم را داد، بازیکنی که در آکادمی اسپورتینگ رشد کرد و اخیرا مدعی شده بود که از کریستیانو و مسی با استعدادتر بوده است.

به گزارش فوتبالی، پایم در گفتگویی مدعی شده بود:" اگر ذهنیت من مثل رونالدو بود، شاید هرگز رقابت اصلی دنیای فوتبال بین او و مسی نبود. حداقل یکی از توپ طلاهای رونالدو باید به من می رسید. کریستیانو حداقل یکی از توپ طلاهایش را به من مدیون است چرا که من باید به جایگاهی می رسیدم که او به آن دست یافته است!"

دوران فوتبال فابیو پایم فراز و نشیب های زیادی داشت که بهترین لحظه او مربوط به زمانی بود که به چلسی زیر نظر اسکولاری ملحق شد اما حتی یک بازی هم در پیراهن آبی ها نداشت. این بازیکن در سال 2018 در یک تیم دسته دومی در پرتغال به دوران فوتبالش خاتمه بخشید. 

حالا کریستیانو رونالدو در اقدامی جالب، برای ویدیوی صحبت های پایم کامنت گذاشته و نوشته است:" لعنت... این یارو دیگر چه کسی است؟" تا نشان بدهد که اصلا فابیو پایم را نمی شناسد!

در واقع پایم در این مصاحبه مدعی شده بود که کریستیانو به خوبی او را از زمان حضورشان در اسپورتینگ می شناسد و حتی ستاره النصر در زمان پیوستنش به یونایتد گفته که فابیو از او بازیکن بهتری است!

4125