گاف سلبریتی معروف؛ تصور می کند که رونالدو در اینترمیامی بازی می‌کند!

گاف سلبریتی معروف؛ تصور می کند که رونالدو در اینترمیامی بازی می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - کیم کارداشیان، سلبریتی معروف آمریکایی لقب "مامان فوتبالی" را برای خودش پس از ملاقات با ارلینگ هالند انتخاب کرد و البته کریستیانو رونالدو را با لیونل مسی اشتباه گرفت!

به گزارش فوتبالی، این مدل مشهور این فرصت را داشت تا در تابستان گذشته در مراسمی تبلیغاتی با هالند روبرو شود. وی در مصاحبه با جی کیو گفت که پسرش "سنت" طرفدار هالند است.  کارداشیان در این مصاحبه گفته است:" وقتی به ایتالیا سفر کرده بودم، با ارلینگ هالند روبرو شدم و حسابی هیجان زده شدم چرا که می دانستم که پسرم حسابی ذوق می کند چرا که او را دوست دارد. بعد از آن مثل یک بازنده  با پسرم تماس تصویری گرفتم و به او گفتم"سنت، حس بزن پیش چه کسی هستم!" و بعد از آن تلفن را به سمت ارلینگ گرفتم... اما بعدش این حس را داشتم که باید عذرخواهی کنم!"

کارداشیان بعد از آن در مورد علاقه اش به مسی صحبت کرد اما عجیب این جا بود که مسی را با رونالدو اشتباه گرفت. وی اظهار داشت :" پسرم به شدت طرفدار کریستیانو رونالدو است. ما طرفدار اینتر میامی هستیم. پی اس جی را هم قبلا خیلی دوست داشتیم. بله، من یک مامان فوتبالی هستم!"

مسی و اینتر میامی فعلا تا شروع سال 2024 بازی ندارند. کارداشیان و فرزندش در تابستان بازیهای النصر و اینتر میامی را تماشا کردند و عملا کسی نمی داند که آنها کدام بازیکن را بیشتر دوست دارند!

4125