مدافع جوان اسپورتینگ لیسبون در رادار نیوکاسل

مدافع جوان اسپورتینگ لیسبون در رادار نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل به دنبال عثمان دیاموند مدافع اسپورتینگ لیسبون است.

به گزارش فوتبالی ، ادی هاو سرمربی نیوکاسل پس از اینکه با آسیب دیدگی چند بازیکن خود روبرو شد حالا به دنبال تقویت تیم خود است. دیاموند مدافع اسپورتینگ لیسبون یکی از بازیکنان حاضر در رادار نیوکاسل است اگرچه بند آزادسازی ۷۰ میلیون پوندی او به مالکان عربستانی نیوکاسل پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات در ژانویه امکان جذب این مدافع را می دهد. ادی هاو نمایندگانی را برای تماشای سطح بازی این بازیکن ۱۹ ساله ساحل عاجی که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان آفریقایی حاضر در اروپا در نظر گرفته می شود، فرستاده است.

او در این فصل در هر دیداری برای اسپورتینگ در ترکیب ثابت بوده است نتایج خوبی نصیب تیم روبن آموریم شده و پیش از این هم یان بازیکن حداقل سه بار توسط نیوکاسل مورد توجه قرار گرفته بوده است. دیاموند به راحتی می تواند در سیستم سه یا چهار دفاعه بازی می کند.

قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۷ به پایان می رسد اما سان اسپورت ادعا کرده که او علاقه مند به انتقال به لیگ برتر است. آرسنال نیز پس از رد شدن پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی توسط باشگاه پرتغالی در تابستان گذشته بار دیگر دیاموند را مورد توجه قرار داده است. این جوان در ماه فوریه پس از انتقال ۶.۵ میلیون پوندی از تیم دانمارکی میتیلند به فوتبال پرتغال اولین بازی خود را برای اسپورتینگ انجام داد. او ۱۷ بار در تمامی مسابقات برای اسپورتینگ لیسبون بازی کرده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

۱۰۰۹