دروازه‌بان سری‌‌آ که عضو گروه هواداران افراطی اینتر است!

دروازه‌بان سری‌‌آ که عضو گروه هواداران افراطی اینتر است!

پایگاه خبری فوتبالی - سخت است که بتوان تصور کرد که عضو گروه هواداران افراطی اینتر به طور همزمان دروازه بان تیمی از سری آ باشد اما این اتفاق در این فصل رخ داده است!

به گزارش فوتبالی، استقانو توراتی دروازه بان 22 ساله فروزینونه و گلر سابق تیم زیر 21 سال ایتالیا است که هوادار دوآتشه اینتر است و دیروز برای اولین بار به مصاف تیم محبوبش رفت آن هم در حالی که بارها به عنوان عضوی از دسته هواداران افراطی اینتر به جوزپه مه آتزا رفته است. 

دوران فوتبال توراتی فراز و نشیب های زیادی داشته است. این دروازه بان در ابتدا به عنوان یکی از جواهرات آکادمی ساسولو خودش را به فوتبال ایتالیا شناساند و اولین حضورش برای این تیم در مقابل یوونتوس و بوفون بود. آن بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید که توراتی که در آن زمان 18 ساله بود، گفت:" جیجی به من گفت که خوب کار کرده ام. در شب قبل از بازی به حدی استرس داشتم  که فقط سه، چهار ساعت خوابیدم."

نیمکت نشینی در ساسولو باعث شد تا توراتی مجبور به جدایی شود که در سری بی در ابتدا به رجینا و بعد از آن فروزینونه رفت و به عنوان بهترین دروازه بان فصل گذشته سری بی انتخاب شد و به تیمش برای صعود به سری آ کمک کرد. 

این بازیکن بعد از صعود به سری آ، در بهار گذشته به رم رفت تا در دسته هواداران افراطی تیمش از اینتر مقابل فیورنتینا حمایت کند و از پیروزی تیمش لذت ببرد. توراتی گفته که رویایش این است که روزی کاپیتان اینتر شود هر چند که در بچگی، این باشگاه به او پاسخ منفی داده است. این بازیکن حالا به سری آ رسیده هر چند که نتوانست جلوی شکست تیمش مقابل اینتر با نتیجه دو بر صفر را بگیرد. 

4125