اظهارنظر جالب سرمربی بایرن مونیخ به احتمال جذب امباپه

اظهارنظر جالب سرمربی بایرن مونیخ به احتمال جذب امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ مطمئن است که کیلیان امباپه بازی کردن در این باشگاه آلمانی را دوست دارد. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه از تمدید کردن قراردادش خودداری کرده و به احتمال فراوان در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از پی اس جی جدا خواهد شد. هنوز مقصد بعدی امباپه مشخص نیست، اما گفته می شود که رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن دارد. با این وجود توخل به شوخی ادعا کرد که آماده است تا این بازیکن را به آلیانتس آرنا بیاورد. 

به نقل از سایت گل، سرمربی بایرن مونیخ به کانال پلاس گفت: "جذب امباپه در سال آینده؟ بله، او برای ما بازی خواهد کرد. کیلیان امباپه واقعا بازیکن بسیار باهوشی است. ما رابطه خوبی با هم داشتیم. اگر او می خواهد به بایرن بیاید، من خودم شخصاً به استقبالش خواهم رفت. اگر کیلیان چیزی بخواهد، آن را به دست خواهد آورد."

در دو سال گذشته، کیلیان امباپه مهم ترین هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می شد، اما کادنا سر اخیراً در گزارشی ادعا کرد که علاقه لوس بلانکوس به جذب امباپه سرد شده و آن ها دیگر نمی خواهند برای خرید قهرمان جام جهانی 2018 تلاش کنند و اگر این خبر درست باشد، تیم های چلسی، منچستریونایتد و بایرن مونیخ بیشترین شانس را برای جذب او خواهند داشت.

4416