اینتر 2 - فروزینونه 0/ برتری خانگی شاگردان اینزاگی و تداوم صدرنشینی در سری آ

اینتر 2 - فروزینونه 0/ برتری خانگی شاگردان اینزاگی و تداوم صدرنشینی در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۱۲ سری آ ایتالیا با برتری تیم اینتر در ورزشگاه خانگی مقابل فروزینونه پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی ، در این دیدار که به قضاوت فدریکو دیونیسی و در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار شد شاگردان سیمونه اینزاگی برای حفظ صدر جدول فوتبال ایتالیا پیش از تعطیلات بازی های ملی نیاز به یک برد خانگی مقابل رقیب تازه صعود کرده به سری آ داشتند. تیم اینتر در نیمه فشار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما تا دقایق پایانی نیمه اول موفق به گلزنی نشد. اما در دقیقه ۴۳ فدریکو دی مارکو مدافع چپ ملی پوش ایتالیایی اینتر با یک ضربه پای چپ دیدنی گل اول تیم خود را به ثمر رساند تا شاگردان اینزاگی با نتیجه ۱-۰ و با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم برخلاف نیمه اول انتظار طرفداران اینتر در ورزشگاه چوزپه مه آتزا طولانی نشد و تنها ۵ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم این دیدار روی خطای پنالتی بازیکنان فروزینونه بر روی بازیکنان اینتر هاکان چالهان اوغلو هافبک ترکیه ای اینتر از روی نقطه پنالتی برای تیم خود گلزنی کرد تا برتری شاگردان اینزاگی در برابر شاگردان دی فرانچسکو دو برابر شود. در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی راه به جایی نبرد تا این دیدار با برتری ۲-۰ اینتر به پایان برسد.

اینتر با این پیروزی و با ۳۱ امتیاز بالاتر از یوونتوس ۲۹ امتیازی در صدر جدول سری آ باقی ماند و تیم فروزینونه هم با ۱۵ امتیاز در جایگاه ۱۲ جدول جای گرفت.

۱۰۰۹