دزربی به شدت از داوری فوتبال انگلیس انتقاد کرد

دزربی به شدت از داوری فوتبال انگلیس انتقاد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- روبرتو ده زربی سرمربی برایتون از استاندارد داوری لیگ برتر انتقاد کرد و مدعی شد قضاوت ۸۰ درصد داوران انگلیسی را دوست ندارد.

به گزارش فوتبالی ، دی زربی پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل شفیلد یونایتد که در معرض خطر سقوط قرار داشت، خشم خود را علیه مقامات عالی رتبه داوری انگلیس ابراز کرد. او پس از اخراج جنجالی محمود داهود، هافبک خود  در دقیقه ۶۹، نتوانست عصبانیت خود را مهار کند و اعتراض و عصبانیت این مربی ایتالیایی  جرقه بازگشت تیم میهمان را به همراه داشت. شفیلدیونایتد با گل به خودی آدام وبستر در ۱۶ دقیقه مانده به پایان بازی گل تساوی را به ثمر رساندند که این گل به خودی گل زیبای سایمون آدینگرا در نیمه اول را خنثی کرد و دزربی هم از سوی داور به دلیل اعتراض اندکی بعد از گل تساوی شفیلدیونایتد با کارت زرد جریمه شد.

پس از بازی، دی زربی به خبرنگاران گفت: "من صادق و رک هستم، ۸۰ درصد داوران انگلیسی را دوست ندارم. رفتار آنها در زمین را دوست ندارم. انگلیس تنها کشوری است که وقتی VAR وجود دارد، مطمئن نیستید که تصمیم باز هم درست است. در حالی که در کشورهای دیگر باید مطمئن باشید که تصمیم داور ۱۰۰ درصد پس از بررسی نهایی درست است. در انگلیس  من قادر به درک این اتفاق نیستم."

پس از این بازی ناامیدی دی زربی از تصمیمی که امروز علیه بازیکنش گرفته شده است، به وضوح در صحبت های این مربی دیده شد. سرمربی ایتالیایی در دوران تصدی مربیگری خود در برایتون بارها با مسئولان داوری انگلیس درگیر شده است و آخرین اظهارنظرهای او هم دلیل این امر نشان می دهد.باشگاه ساحل جنوبی انگلیس پس از ناکامی در شکست دادن یکی از تیم های ضعیف لیگ برتر انگلیس پس از استراحت بین‌المللی بازی های ملی با ناتینگهام فارست روبرو می‌شود و یک برد می‌تواند آنها را به جمع شش تیم برتر جدول برساند.

۱۰۰۹