منچستریونایتد جانشین کاسمیرو را انتخاب کرد؟

منچستریونایتد جانشین کاسمیرو را انتخاب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال ترنسفرز گزارش داده است که منچستریونایتد با فلومیننزه تماس گرفته و جویای شرایط آندره شده است. 

به گزارش فوتبالی، افت عملکرد کاسمیرو باعث شده تا مدیران یونایتد به فکر جایگزین برای او باشند. گفته می شود که کاسمیرو قرار است که راهی لیگ عربستان شود چرا که مدیران شیاطین سرخ از افت او در فصل جاری راضی نیستند. 

گفته می شود که لیورپول از خرید آندره عقب نشینی کرده است و در این شرایط همه چیز برای انتقال این بازیکن به یونایتد مهیاست. فولام دیگر تیمی است که شرایط خرید هافبک برزیلی را دنبال می کند. گفته می شود که فلومیننزه برای فروش این هافبک مبلغ 40 میلیون یورو می خواهد.

آرسنال، تاتنهام، یوونتوس، ناپولی و لیون نیز شرایط این هافبک را زیر نظر دارند. آندره نقشی کلیدی در قهرمانی فلومیننزه در جام لیبرتادورس ایفا کرده است. 

کاسمیرو بازی یونایتد مقابل لوتون تون را به علت مصدومیت از دست  داده است و انتظار می رود که تا کریسمس از میادین دور باشد. از سویی آندره نیز باید خودش را برای پایان فصل لیگ برزیل و بازی مقابل فلامینگو آماده کند. هافبک 22 ساله یکی از جدیدترین جواهرات فوتبال برزیل به شمار می رود که در کل دوران فوتبالش در باشگاه فلومیننزه حضور داشته اما حالا وقت جهشی جدید برای او فرا رسیده است.

4125