همسر مسی، پیوستن سوارز به تیم شوهرش را لو داد؟

همسر مسی، پیوستن سوارز به تیم شوهرش را لو داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز در زمستان از گرمیو جدا خواهد شد و به نظر می رسد که به هم تیمی سابق و دوست قدیمی خود لیونل مسی در اینتر میامی ملحق می شود.

به گزارش فوتبالی، سوارز برای قراردادی یک ساله با قابلیت یک فصل تمدید با توافق طرفین با اینتر میامی به توافق رسیده است و در شروع سال 2024 راهی لیگ امریکا می شود. همسر مسی که رابطه بسیار خوبی با همسر سوارز دارد، به نظر می رسد که به خوبی از جزییات این انتقال خبر دارد. 

آنتونلا روکوتزو همسر مسی در تصاویری اینستاگرامی تولد سوفی بالبی همسر سوارز را تبریک گفت و نوشت:" تولدت مبارک. به امید خنده های بیشتر، استوری های بیشتر و غروب آفتاب هایی بیشتر در کنار هم. شیفته تو هستم و دلم برایت تنگ شده است. پی نوشت: باید عکس های جدیدی با هم بگیریم، رفیق."

رناتو گائوچو سرمربی گرمیو نیز پیش از این گفته است که برای این که سوارز در تیمش بماند باید یک معجزه رخ بدهد در حالی که تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی اینتر میامی هم تمایل تیمش به جذب مهاجم اروگوئه ای را تایید کرده است. 

مسی و سوارز دوستانی صمیمی هستند که شش سال را با هم در بارسلونا سپری کردند. اختلافات سوارز با مدیران بارسا باعث شد تا راهی اتلتیکو شود و مسی نیز یک سال بعد از آن راهی پی اس جی شد. حالا پس از چهار سال این دو می توانند دوباره با همدیگر هم تیمی شوند و دسته بارسایی ها را در کنار بوسکتس و آلبا در میامی تکمیل کنند. 

4125