الاهلی به دنبال مهاجم سابق رئال مادرید و منچستریونایتد

الاهلی به دنبال مهاجم سابق رئال مادرید و منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه های عربستانی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دوباره دست به کار خواهند شد و یکی از بازیکنانی که ممکن است راهی عربستان شود، خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو مهاجم سابق رئال مادرید و منچستریونایتد است. 

به گزارش فوتبالی، چیچاریتو 35 ساله به علت مصدومیت از ژوئن گذشته نتوانسته بازی کند اما در حال حاضر از مصدومیتش ریکاوری کرده است. او با اتمام قراردادش از لس آنجلس گالکسی جدا شده و در جستجوی مقصدی جدید برای خود است. حالا چیچاریتو در مصاحبه با فابریزیو رومانو در مورد آینده اش صحبت کرده است :" در حال حاضر در حال بررسی پیشنهادهای مختلفی هستم. پیشنهادهایی از آمریکا و مکزیک دارم و پیشنهادهای اروپایی نیز برایم وجود دارد. از یگ عربستان نیز پیشنهاد دارم. می خواهم از فوتبال بازی کردن ادامه بدهم. با نیروی بیشتری باز خواهم گشت."

بازیکن مکزیکی نام باشگاه هایی که به او علاقه دارند را اعلام نکرده است اما با توجه به این که الاهلی به دنبال مهاجم می گردد، بعید نیست که چیچاریتو راهی این باشگاه شود. چیچاریتو تجربه پنج سال حضور در یونایتد و یک سال در رئال مادرید را در کارنامه اش دارد و در لورکوزن، وستهام و سویا نیز بازی کرده و در سالهای اخیر از بهترین بازیکنان لیگ آمریکا بوده است. بهترین دوران چیچاریتو در یونایتد بود که در 157 بازی 59 گل زد و بیست پاس گل داد و در رئال مادرید نیز 9 گل و 9 پاس گل در 33 بازی ثبت کرد. 

4125