نقشه‌های لیونل مسی برای سال 2024

نقشه‌های لیونل مسی برای سال 2024

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی به هواداران اینتر میامی قول داد که در فصل بعدی، افتخارات زیادی به دست بیاورد و گل های فراوانی برای این باشگاه به ثمر برساند. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، لیونل مسی تصمیم گرفت تا قراردادش را با پی اس جی تمدید نکند و در ادامه، به صورت بازیکن آزاد به اینتر میامی پیوست و توانست همراه با این باشگاه، قهرمان لیگز کاپ شود. او در این راه، 10 گل نیز برای این باشگاه به ثمر رساند تا اولین جام اینتر میامی در تاریخ این باشگاه به دست بیاید. بامداد امروز اینتر میامی در دیداری دوستانه به مصاف نیویورک اف سی رفت که در نهایت شکست خورد و اینگونه بود که فصل اول مسی در اینتر میامی به پایان رسید. البته این بازی بیشتر به مناسبت هشتمین توپ طلای مسی برگزار شد.

به نقل از سایت گل، مسی بعد از پایان بازی گفت: "از هواداران بابت آمدن به استادیوم و برپایی این جشن زیبا تشکر می کنم. خوشحالم که این موفقیت بزرگ را با شما به اشتراک می گذارم. درست است که برای مدت کوتاهی در این باشگاه هستم، اما احساس می کنم در خانه حضور دارم. در ابتدا نیز گفتم که می خواهم از بازی کردن برای این باشگاه لذت ببرم و شک ندارم که در سال آینده، تیم بهتری خواهیم داشت و به قهرمانی خواهیم رسید."

4416