جدیدترین گزینه‌های هدایت الاتحاد؛ از بلان و گایاردو تا سرمربی پالمیراس

جدیدترین گزینه‌های هدایت الاتحاد؛ از بلان و گایاردو تا سرمربی پالمیراس

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد به دنبال استخدام جایگزین برای نونو اسپیریتو سانتو مربی پرتغالی است که گزینه های مختلفی روی میز آنها وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، سانتو پس از کسب نتایج ضعیف و همچنین درگیری لفظی با ستاره تیمش کریم بنزما اخراج شد. در سالهای اخیر گزینه های مختلفی برای هدایت الاتحاد مطرح شده است، از آلفرد شرویدر گرفته تا زین الدین زیدان، جولن لوپتگی، لورن بلان یا روی ویتوریا. گزینه رویایی الاتحادی ها، زین الدین زیدان است که رابطه خوبی با بنزما دارد که البته مربی فرانسوی نشان داده که در انتخاب مقصدش بسیار سختگیر است چرا که در این سالها پیشنهادهای پرشمار نظیر پی اس جی، چلسی یا منچستریونایتد را رد کرده است. 

از سویی دیگر اولیور گلاسنر مربی اتریشی روز چهارشنبه به شایعه پیوستن خود به الاتحاد واکنش نشان داد. این مربی که در تابستان گذشته از آینتراخت فرانکفورت کنار گذاشته شد، به خبرنگاران اعلام کرده است که قصد بازگشت به دنیای مربیگری را ندارد و به همین خاطر حضور او در الاتحاد منتفی است. 

همچنین برخی رسانه های عربستانی گزارش داده اند که الاتحاد با مارسلو گایاردو مربی آرژانتینی تماس گرفته است. این مربی که سالهای درخشانی در ریورپلاته داشته، در حال حاضر بدون تیم است. 

اوگلوبو همچنین گزارش داده است که آبل فریرا سرمربی برزیلی 44 ساله  پالمیراس نگاه الاتحاد را به خود جلب کرده و تماس هایی با او گرفته شده است. این مربی در سالهای اخیر عملکرد خوبی در پالمیراس داشته است و تا پایان 2024 با تیم برزیلی قرارداد دارد. 

4125