اتحاد باشگاه‌های انگلیسی علیه نیوکاسل: حق ندارید هافبک الهلال را بخرید!

اتحاد باشگاه‌های انگلیسی علیه نیوکاسل: حق ندارید هافبک الهلال را بخرید!

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به آن که ساندرو تونالی به علت شرط بندی غیرقانونی با ده ماه محرومیت مواجه شده، نیوکاسل تصمیم گرفته که به سراغ خرید روبن نوس برود و این مهاجم را قرضی از الهلال بخرد.

به گزارش فوتبالی، مالکان نیوکاسل و الهلال مشترک هستند و تیم انگلیسی در نظر دارد که با جذف هافبک سابق ولورهمپتون در زمستان، مشکل مالی خود را حل کند. در این شرایط باشگاه های انگلیسی دست به کار شده اند تا قانونی را تصویب کنند تا مانع از ان شوند که نیوکاسل بتواند از باشگاه های عربستانی، بازیکن بخرد.

اتلتیک گزارش داده است که باشگاه های لیگ انگلیس در جلسه آینده سهامداران، قانونی را تصویب خواهند کرد که بر اساس آن، باشگاه هایی که مالک مشترک دارند، نتوانند در ژآنویه از همدیگر بازیکن بخرند. بدین ترتیب نیوکاسل شانس خرید هافبک پرتغالی را از دست خواهد داد و باید به خرید گزینه های دیگری فکر کند. 

برای این که این قانون تصویب شود، باید چهارده تا از 20 باشگاه لیگ انگلیس با آن موافقت کنند. روبن نوس در الهلال 23 بازی داشته که سه گل و چهار پاس گل داشته است. این بازیکن در تابستان گذشته با 55 میلیون یورو از ولورهمپتون راهی لیگ عربستان شد و حالا با قانون جدید، فرصت بازگشت به لیگ انگلیس را از دست خواهد داد.

4125