لیگ برتر فوتسال/ گیتی‌پسند – مس، تقابل حساس رقبای سنتی

لیگ برتر فوتسال/ گیتی‌پسند – مس، تقابل حساس رقبای سنتی

پایگاه خبری فوتبالی- گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان روز جمعه از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال در سالن پیروزی شهر اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار به چند دلیل بدون شک حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال به شمار می‌آید. این دو تیم در فوتسال ایران به عنوان رقیب‌های سنتی یکدیگر به شمار می‌روند و بازی‌های آن‌ها همیشه آبستن حوادث زیادی است.

یکی از دلایل حساسیت بالای این بازی، جایگاه دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر است. گیتی‌پسند با هدایت محمد کشاورز تا به اینجای کار توانسته ۳۴ امتیاز به دست بیاورد و در صدر جدول قرار بگیرد. مسی‌ها نیز با اسماعیل تقی‌پور ۳۲ امتیازی هستند و می‌توانند با یک برد، خود را قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بدانند.

دیگر دلیل حساس بودن ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران تقابل جذاب بازیکنان سابق هر دو تیم است. بسیاری از بازیکنان دو تیم سابقه بازی برای تیم رقیب را دارند و این می‌تواند بر حساسیت‌های این دیدار اضافه کند. برای مثال علی اصغر حسن‌زاده که سال‌ها به عنوان کاپیتان در تیم گیتی‌پسند توپ می‌زد، حالا باید با لباس مس به مصاف تیم سابقش برود. در طرف دیگر نیز محمدرضا سنگ‌سفیدی قرار دارد. او در سال گذشته با مسی‌ها موفق شد قهرمان لیگ شود و حالا لباس گیتی‌زن‌ها را بر تن دارد.

یکی دیگر از نکات جذاب این دیدار، تقابل گلرهای اول و دوم تیم ملی فوتسال است. باقر محمدی در گیتی‌پسند و مهدی رستمی‌ها در مس. دو دروازه‌بان تیم ملی فوتسال حالا در این بازی می‌توانند یک رقابت جذاب با یکدیگر داشته باشند البته به این شرط که سرمربی مسی‌ها، علیرضا صمیمی دروازه‌بان سابق تیم ملی را برای این دیدار حساس درون دروازه قرار دهد.

حالا باید منتظر این دیدار در روز جمعه باشیم و ببینیم که ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران مثل همیشه جذاب و دیدنی خواهد بود یا خیر. گفته می‌شود که قرار نیست این دیدار از شبکه ورزش پخش شود و از شبکه اصفهان روی آنتن می‌رود.

1999