ژاوی و ابراز نارضایتی از کیفیت بازیکنان بارسلونا مقابل شاختار دونتسک

ژاوی و ابراز نارضایتی از کیفیت بازیکنان بارسلونا مقابل شاختار دونتسک

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی سرمربی بارسلونا پس از شکست برابر شاختار دونتسک اوکراین کیفیت بازیکنان خود را در این دیدار پایین توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی پس از شکست ۱-۰ تیم بارسلونا در مقابل حریف اوکراینی در مصاحبه پس از بازی گفت: "وقتی در یک رقابت سطح بالا مانند لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم تیم ما باید بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد و این نکته ای بود کن من امشب آن را در تیم خود مشاهده نکردم. ما در این بازی فوتبال خوبی را به نمایش ندادیم و باید برای بازی های بعدی ریکاوری لازم را انجام دهیم و کیفیت فوتبال خود را بهتر کنیم. من به عنوان مربی تیم وظیفه دارم که تلاش کنم تا بازیکنان من اعتماد به نفس و پویایی خود را دوباره به دست بیاورند. ما در این فصل بازی های بسیار خوبی انجام دادیم اما اکنون در شرایط خوبی قرار نداریم و باید به سبک فوتبال قبلی خود بازگردیم."

ژاوی درباره بازی آینده با تیم پورتو در نیوکمپ نیز اضافه کرد: " من به طور کلی نگرانی بابت  بازی با پورتو ندارم و همچنان به  صعود فکر می کنم در حال حاضر وضعیت ما به خودمان بستگی دارد و ما به نکات منفی فکر نمی کنیم. تمام تمرکز ما در حال حاضر بر روی بازی با آلاوز خواهد بود. باید در آن دیدار بهتر باشیم و اشتباهات خود را نیز تکرار نکنیم. ما مطمئنا ریکاوری خوبی خواهیم داشت و مطمئن هستم به قدرت به رقابت های اروپایی و جدال برای صعود باز خواهیم گشت."