تلاش دو باشگاه انگلیسی برای جذب دنزل دومفریس

تلاش دو باشگاه انگلیسی برای جذب دنزل دومفریس

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد رقابت سختی برای جذب مدافع باشگاه اینتر آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، اخبار جدید ها حاکی از آن است که دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد به دنبال جذب دنزل دومفریس از اینتر هستند  اما این مدافع کناری برای آنها ارزان قیمت نخواهد بود. این ستاره هلندی در سال ۲۰۲۱ از تیم مطرح هلندی پی اس وی آیندهوون به اینتر پیوست. دنزل دومفریس تاکنون در رقابت های داخلی و بین‌المللی جایگاه مستحکمی در ترکیب اینتر برای خود دست و پا کرده است و همچنان یکی از محبوب‌ترین مدافعان راست دنیای فوتبال است.

 طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت دو تیم چلسی و منچستریونایتد به این مدافع علاقه مند هستند، اما روزنامه ایتالیایی خاطرنشان می کند که اینتر تمایلی به فروش این بازیکن ۲۷ ساله ندارد. بنابراین این گزارش ادامه می دهد که فینالیست های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در صورت تمایل به فروش این بازیکن حداقل ۵۰ میلیون یورو برای این بازیکن هلندی طلب خواهند کرد. دومفریس در این فصل رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان اروپا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اینتر بوده و در این فصل به جز دو بازی خود را در تمام رقابت‌ها در ترکیب آغازین افعی ها بازی را شروع کرده است.

دنزل دومفریس در این مدت ۲ گل و ۴ پاس گل در ۱۳ بازی برای اینتر ثبت کرده است. این بازیکن در طول دو فصل کامل حضور در این باشگاه ایتالیایی دو بار با اینتر قهرمان کوپا ایتالیا ، سری آ و سوپرکاپ ایتالیا شده است.این مرد هلندی امیدوار است در دیدار روز چهارشنبه اینتر مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا دوباره در ترکیب تیم خود باشد. شاگردان سیمونه اینزاگی در حال حاضر با هفت امتیاز از سه بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا در رده دوم گروه D قرار دارند.

 1۰۰۹