دمبله و پرده برداری از علت ترک بارسلونا

دمبله و پرده برداری از علت ترک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله وینگر فرانسوی حال حاضر پاری سن ژرمن، بازیکنی بود که در تابستان گذشته تصمیم گرفت که بارسلونا را ترک کند و راهی پاری سن ژرمن شود.

به گزارش فوتبالی ، جدایی دمبله از بارسا و رفتنش به پی اس جی یک اتفاق ناگهانی بود و کمتر کسی فکرش را می کرد که این اتفاق به وقوع بپیوندد اما در نهایت چنین انتقالی رقم خورد و دمبله از جمع شاگردان ژاوی هرناندز جدا شد.

عثمان دمبله به تازگی در مصاحبه ای که با روزنامه اکیپ فرانسه داشته است، درباره جدایی اش از بارسلونا صحبت کرده است. او در این باره گفت:" در ابتدا، من گفتم که در بارسلونا می مانم، اما پس از تماس هایی که با پاری سن ژرمن داشتم، متقاعد شدم که از بارسلونا بروم. کیلیان سعی نکرد من را متقاعد کند، من به پاریس آمدم چون باشگاه را دوست دارم، این یک باشگاه فرانسوی است و من آن را دوست دارم. من از جایی آمده ام که زیاد از پاریس دور نیست. اینجا همه درباره پاری سن ژرمن صحبت می کنند."

عثمان دمبله با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو بارسلونا را ترک کرد. البته این رقم به طور کامل به باشگاه بارسلونا نرسید چرا که وکیل دمبله سهم زیادی از این قرارداد داشت. در حقیقت عثمان دمبله به خاطر بازگشت به کشورش فرانسه و بازی کردن در تیم پایتخت فرانسه یعنی پاری سن ژرمن تصمیم گرفته است که بارسا را ترک کند.

1471