گارناچو و درخواست حمایت بیشتر از هوادارن منچستریونایتد

گارناچو و درخواست حمایت بیشتر از هوادارن منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- الخاندرو گارناچو بازیکن جوان منچستریونایتد پس از پیروزی دیروز مقابل فولام، از هواداران خواست که به حمایت های خود ادامه دهند.

به گزارش فوتبالی ، وینگر ۱۹ ساله این پیام را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و امیدوار است از این پیروزی به عنوان سکوی پرشی برای نجات تیم خود در ادامه فصل استفاده کنند. گارناچو یک پاس گل برای اسکات مک تامینی در این دیدار ارسال کرد که با چک شدن چهار دقیقه ای در اتاق  VAR در نهایت آفساید اعلام شد.

منچستریونایتد در دقایق پایانی به بازی برگشت و با گل خیره کننده برونو فرناندز بازی را برد. منچستریونایتد در لحظات پایانی بازی با کسب ۳ امتیاز کامل  در رده هشتم لیگ برتر ایستاد. تیم اریک تن هاگ نیاز به پیروزی داشت زیرا در هفته گذشته با شکست با نتیجه ۳-۰ از نیوکاسل از دور رقابت‌ های جام اتحادیه انگلیس حذف شد و به تلاش خود در این جام پایان داد.

تیم منچستریونایتد همراه با گارناچو روز دوشنبه به دانمارک سفر می‌کنند تا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اف سی کپنهاگن بروند‌ و جز با یک برد، صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی به خطر خواهد بود. گارناچو به احتمال فراوان در دیدار مقابل کپنهاگن یکی از مهره های ثابت هجومی تیم اریک تن هاگ خواهد بود.

۱۰۰۹