اظهارنظر بسیار جالب کاپیتان بارسلونا راجع به برد خفیف مقابل رئال سوسیداد

اظهارنظر بسیار جالب کاپیتان بارسلونا راجع به برد خفیف مقابل رئال سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا اعتراف کرد که آن ها در بازی مقابل رئال سوسیداد کمی خوش شانس بودند و به همین خاطر توانستند به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته دوازدهم رقابت های لالیگا، تیم های رئال سوسیداد و بارسلونا در استادیوم رئاله آرنا مقابل هم به میدان رفتند. سوسیداد یکی از بهترین تیم های تهاجمی تیم به شمار می رود و در این بازی توانست برای 85 دقیقه بهتر از بارسلونا بازی کند. آن ها موقعیت های زیادی از همان دقیقه یک ساختند، اما نتوانستند از سد محکمی به نام مارک آندره ترشتگن عبور کنند. سپس در آخرین ثانیه های بازی، رونالد آرائوخو توانست تک گل بازی را برای بارسلونا به ثمر برساند تا کاتالان ها با 3 امتیاز بسیار ارزشمند به خانه بازگردند. 

آندره ترشتگن که پس از پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز لقب گرفت به خبرنگاران گفت: "نمی دانم واقعا که شایسته برد بودیم یا نه، اما می دانم که با کمی خوش شانسی توانستیم برنده شویم. می دانستیم که در این زمین قرار نیست به ما خوش بگذرد، اما با این حال خیلی خوب مقاومت کردیم و توانستیم کلین شیت کنیم. شما همیشه می توانید در آخرین دقایق بازی به گل برسید و برنده شوید."

4416