قیمت مدافع پرتغالی برای رئال مادرید مشخص شد

قیمت مدافع پرتغالی برای رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید عادت ندارد که خریدی در زمستان داشته باشد اما شاید امسال در این زمینه طلسم شکنی کند.

به گزارش فوتبالی، رئالی ها نگران شرایط خط دفاعی هستند. داوید آلابا همچون فصل گذشته مصدومیت هایی داشته و نسبت به فصل اولش در رئال از نظر فنی دچار افت شده است، ناچو فرناندز همچنان کمرنگ است و به پایان قراردادش در رئال نزدیک می شود و مشخص نیست که میلیتائو پس از مصدومیت شدیدش چه عملکردی داشته باشد. در این شرایط آنتونیو رودیگر تنها مدافع قابل اتکای رئالی هاست و مدیران رئال به دنبال خرید یک زوج برای او هستند.

آس گزارش داده است که گزینه اصلی رئال مادرید در حال حاضر گونسالو ایناسیو مدافع 22 ساله اسپورتینگ پرتغال است. این بازیکن مورد توجه باشگاه های لیگ انگلیس نظیر یونایتد نیز قرار دارد و رئالی ها اگر بخواهند او را از دست ندهند، باید عجله کنند و در زمستان آینده به سراغش بروند.

آس گزارش داده است که قیمت این بازیکن در حال حاضر 15+45 میلیون یورو تعیین شده است. در حقیقت اسپورتینگ برای فروش این بازیکن 45 میلیون یورو نقد می خواهد و 15 میلیون یورو پاداش های سهل الوصول نیز در قرارداد وی اضافه خواهد شد. رئال پیش از این تجربه خرید میلیتائو و په په از فوتبال پرتغال را داشته و حالا شاید به سراغ خرید یک مدافع دیگر از لیگ پرتغال برود.

4125