بازنشستگی بازیکن سابق منچستریونایتد پس از حضور در لیگ چین

بازنشستگی بازیکن سابق منچستریونایتد پس از حضور در لیگ چین

پایگاه خبری فوتبالی - مروان فلینی کفش هایش را آویخت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق استاندارد لی یژ، اورتون و منچستریونایتد اعلام کرد که با اتمام فصل به دوران فوتبال حرفه ای خود خاتمه می بخشد. این بازیکن 35 ساله پس از پنج سال حضور در لیگ چین به پایان دوران فوتبالش رسید. او که زمانی یکی از مشهورترین فوتبالیست های دنیا به واسطه چهره اش بود، در سالهای اخیر در لیگ چین بازی می کرد. 

سرمربی شاندونگ، باشگاهی که فلینی در آن بازی می کند، گفت که با خود این بازیکن صحبت کرده و می داند که او تصمیمش را گرفته است هر چند که تلاش کرده بود تا این بازیکن را برای ادامه فوتبال اماده کند. باشگاه چینی پس از بازی مقابل هنان، مراسمی را برای وداع با فلینی برگزار خواهد کرد. 

فلینی در 139 بازی در شاندونگ 50 گل و دوازده پاس گل ثبت کرده بود. این بازیکن زمانی در لیگ انگلیس به شهرت رسید. او در سال 2008 از استاندارد لی یژ راهی اورتون شد و چهار فصل در این تیم حضور داشت. مروان بعد از ان راهی یونایتد شد و در پنج فصل در اولدترافورد 199 گل زد و دوازده پاس گل داد و به قهرمانی در جام حذفی و لیگ اروپا رسید.  ژوزه مورینیو شخصا اعتقاد ویژه ای به این بازیکن داشت و مروان به بازیکن محبوبش تبدیل شده بود. فلینی در تیم ملی بلژیک نیز تجربه حضور در یورو و جام جهانی را داشت و در سال 2018 پس از یک دهه از تیم ملی کشورش بازنشسته شد.

4125