بنر هواداران منچستریونایتد، دلیل اصلی پیروزی مقابل فولام

بنر هواداران منچستریونایتد، دلیل اصلی پیروزی مقابل فولام

پایگاه خبری فوتبالی - اسکات مک تامینی هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد اعتراف کرد که بنر هواداران این تیم قبل از شروع مسابقه، دلیل اصلی پیروزی این تیم مقابل فولام بود.

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه (امروز) تیم های فولام و منچستریونایتد از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کراون کاتیج مقابل هم به میدان رفتند. قبل از این بازی، هواداران منچستریونایتد بنری با مضمون "طوری بازی کنید که واقعاً می خواهی برنده شوی." با این حال شیاطین سرخ کاملاً پایین تر از سطح استاندارد این باشگاه بازی کردند و در دقایق تلف شده، برونو فرناندز پرتغالی، کاپیتان این تیم موفق شد دروازه برند لنو را باز کند تا یونایتد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

بعد از پایان بازی، مک تامینی به TNT گفت: "ما این بنر را قبل از بازی دیدیم. به بازیکنان گفتیم که هواداران پول زیادی برای دیدن بازی ما هر هفته پرداخت می کنند و هر هفته بدون توجه به بد بودن ما، تشویق می کنند، پس باید دین خود را به آن ها ادا کنیم و بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. شرایط خوبی در حال حاضر نداریم، اما می خواهیم بازسازی کنیم. قدم به قدم با مربیان و اعضای کادرفنی که به آن ها اعتماد کامل داریم، پیش می رویم."

4416