روبن آموریم و تکذیب شایعات جدایی از اسپورتینگ لیسبون

روبن آموریم و تکذیب شایعات جدایی از اسپورتینگ لیسبون

پایگاه خبری فوتبالی- روبن آموریم در میان گمانه زنی ها مبنی بر احتمال جایگزینی اریک ده هاگ به شایعات های منچستریونایتد پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ زیر نظر اریک تن هاگ با ۸ باخت در ۱۵ بازی، از جمله شکست های متوالی ۳-۰ مقابل منچسترسیتی و نیوکاسل، شروع بدی داشتند. گزارش ها حاکی از آن است که در صورت تداوم شکست های منچستریونایتد، آموریم و زین الدین زیدان به عنوان جایگزین های بالقوه ده هاگ در نظر گرفته می شوند. روبن آموریم به دلیل عملکرد چشمگیرش در پرتغال و تیم اسپورتینگ لیسبون در یک سال و نیم اخیر چندین بار با انتقال به لیگ برتر مرتبط شده است.

او در شایعات در مورد احتمال حضور در اولدترافورد با احتیاط عمل کرد.او پس از هدایت اسپورتینگ به پیروزی قانع کننده ۴-۲ مقابل فارنسی در جام حذفی پرتغال در روز پنجشنبه، گفت:"‌ امسال دیگر به اتفاقات سال گذشته باز نمی گردم. من هیچ گونه اظهار نظری در مورد موقعیت های آینده نمی کنم. ما آینده را نمی دانیم، این به نتایج بستگی دارد. البته هنوز هیچ تماسی با یونایتد نداشته ام، ولی ممکن است هر اتفاقی در آینده رخ دهد."

او گفت: "در مورد آینده، من ایده ای برای پایان فصل دارم اما اکنون آن را نمی گویم. اما نتایج و زمینه ما را به جلو می برد. من نمی خواهم در مورد شایعات اظهار نظر کنم. باشگاه منچستریونایتد نیز با من تماسی نداشته است."

۱۰۰۹