مسی محبوب‌ترین گل دوران فوتبالش را عوض کرد

مسی محبوب‌ترین گل دوران فوتبالش را عوض کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی محبوب ترین گل دوران فوتبالش را انتخاب کرد که البته پیش از این از گلی دیگر اسم برده بود!

به گزارش فوتبالی، برنده هشت توپ طلا در دوران فوتبالش در بارسلونا، پی اس جی ، اینتر میامی و تیم ملی آرژانتین 821 گل به ثمر رسانده و تجربه گلزنی در فینال های لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی را دارد. ستاره آرژآنتینی قطعا می داند که سخت است که بتواند بهترین گل دوران فوتبالش را انتخاب کند اما او نظر خاص خود را در این زمینه دارد.

شاید خیلی از هواداران مسی گلهای دیگری را انتخاب کنند اما او گل انفرادی خود به رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2011 را بهترین گل دوران فوتبالش را می داند. لئو برای این گل حرکت یک-دو را با سرجیو بوسکتس ثبت کرد و دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد تا به بارسلونا برای راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا و تکمیل سه گانه کمک کند. مسی قبل از این البته در مصاحبه ای دیگر گفته بود که گلش به یونایتد در سال 2009 در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بهترین گل دوران فوتبالش بوده است.

مسی در مصاحبه با فرانس فوتبال گفت :" همیشه گفته ام که خاص ترین گلها، مهمترین ها هستند. این که در فینال لیگ قهرمانان اروپا یا در فینال جام جهانی گل بزنی، خیلی خاص است. یکی از  گلهایم را همیشه به خاطر دارم چون برایم خیلی مهم بود، آن هم گلم به رئال مادرید در پیروزی دو بر صفر در برنابئو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. اگر بخواهم فقط یک گل را انتخاب کنم، آن گل را انتخاب می کنم."

مسی چند سال پیش با موندودپورتیوو مصاحبه کرده بود و گلش با ضربه سر در مقابل یونایتد در رم در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2009 را گل محبوب دوران فوتبالش نامیده بود.

4125