بارسلونا علاقه‌ای به جذب مدافع پاریسن ژرمن ندارد

بارسلونا علاقه‌ای به جذب مدافع پاریسن ژرمن ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا با توجه به این که اوضاع مالی مناسبی در پنجره های نقل و انتقالاتی اخیر نداشته است همواره به سراغ خرید بازیکن هایی رفته است و قراردادشان با باشگاهشان تمام شده است و تبدیل به یک بازیکن آزاد شده اند.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بازیکنانی که در این فصل قراردادش با باشگاهش به پایان می رسد و تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود، پرسنل کیمپمبه مدافع پاری سن ژرمن است. این بازیکن 28 ساله در حال حاضر در سال آخر قراردادش با باشگاه پی اس جی قرار دارد و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود. این بازیکن می تواند از ژانویه با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شود.

فابریزیو رومانو در ستون اختصاصی خود در Caught Offside درباره شرایط پرسنل کیمپمبه گفته است که باشگاه بارسلونا با وجود این که همواره تمایل به جذب بازیکنان آزاد دارد اما درباره پرسنل کیمپمبه شرایط به این شکل نیست چرا که بارسلونا در حال حاضر مدافع هایی مثل اینیگو مارتینز، کریستنسن، رونالد آرائوخو و ژول کنده را در ترکیب خود دارد و از سویی دیگر اریک گارسیا را دارد که به طور قرضی در ژیرونا توپ می زند و باید در تابستان بعدی تکلیفش را مشخص کند.

1470