دیده شدن چهره بادیگارد مسی روی توپ طلا (عکس)

دیده شدن چهره بادیگارد مسی روی توپ طلا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بادیگارد لیونل مسی، نفس به نفس در کنار ستاره آرژانتینی حضور دارد و لحظه ای از او چشم بر نمی دارد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته (دوشنبه هشتم آبان ماه) مراسم توپ طلای سال 2023 میلادی برگزار شد و لیونل مسی هشتمین توپ طلای دوران حرفه ای خود را در این مراسم به دست آورد. یاسین چوئکو بادیگارد مسی هم در این مراسم حضور داشت.

اما تصویری که در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سوژه شده است، مربوط به لحظه ای است که لیونل مسی در هواپیما حضور دارد و به همراه جایزه توپ طلای خود در حال ترک کشور فرانسه و شهر پاریس است. در این تصویر می بینیم که روی توپ طلا، چهره یاسین چوئکو دیده می شود. در حقیقت بادیگارد مسی در این لحظه هم در کنار مسی حضور دارد که ما تصویر او را روی توپ طلا می بینیم.

یاسین چوئکو از زمانی که لیونل مسی به اینتر میامی پیوسته است، بادیگارد او شده است. در حقیقت این شخص قبلا عضو نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بوده است و اکنون وظیفه محافظت از لئو مسی را بر عهده دارد. مسی وقتی که به اینتر میامی آمد به توصیه مالک باشگاهش یعنی دیوید بکام، این شخص را به عنوان بادیگارد خود انتخاب کرد.

1470