با درخشش هالند، مردان گواردیولا فاتح دربی منچستر شدند

با درخشش هالند، مردان گواردیولا فاتح دربی منچستر شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در ورزشگاه خانگی منچستریونایتد یعنی ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شد اما شیاطین سرخ در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند و در نهایت با سه گل شکست خوردند.

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند. آن ها موفق شدند با درخشش هالند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند. ارلینگ هالند در این دیدار دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. ارلینگ هالند در دقیقه 24 بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. هالند در دقیقه 49 روی پاس برناردو سیلوا گل دوم را هم به ثمر رساند. ارلینگ هالند روی گل سوم منچستر سیتی به فیل فودن پاس گل داد و در دقیقه هشتاد بازی گل سوم شاگردان پپ گواردیولا به ثمر رسید.

تیم تن هاگ یک عملکرد بسیار ضعیف در خانه خودش داشت و ممکن است که با ادامه این اوضاع، اریک تن هاگ پایان این فصل را به عنوان سرمربی منچستر یونایتد نبیند. شیاطین سرخ اکنون در رده هشتم هستند و سیتیزن ها با این برد به رده سوم صعود کردند.

تماشای خلاصه بازی

1470