برونو فرناندز و امیدواری به کسب پیروزی در دربی منچستر

برونو فرناندز و امیدواری به کسب پیروزی در دربی منچستر

پایگاه خبری فوتبالی- برونو فرناندز کاپیتان باشگاه منچستریونایتد پیش از بازی دربی شهر منچستر مقابل منچسترسیتی به گفتگو با رسانه باشگاه منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، برونو فرناندز هافبک پرتغالی منچستریونایتد پیش از بازی حساس مقابل رقیب همشهری در لیگ برتر انگلیس گفت:"همه طرفداران فوتبال از رقابت بین دو تیم  منچستریونایتد و منچسترسیتی با خبر هستند ، ما میخواهیم که این بازی را ببریم چون میدانیم که برد این بازی برای طرفداران چه معنی ای خواهد داشت. ما فصل قبل پیروزی مقابل منچسترسیتی را تجربه کردیم آن هم بازی در خانه و در جو اولدترافورد که خارق العاده بود."

فرناندز در ادامه در مورد ارتباط خود با اریک تن هاگ افزود:"ارتباط ما با مربی بسیار خوب است ، او گروهی از بازیکنان باتجربه تر را در اختیار دارد که با آنها صحبت میکند. هر وقت که بخواهد پیامی به کل گروه بدهد به من می‌گوید تا پیام او را به سایر بازیکنان منتقل کنم و رابطه ما بسیار خوب است."

برونو فرناندز در ادامه در مورد شرایط خود در تیم منچستریونایتد اضافه کرد:" در مورد ۲۰۰ بازی برای منچستریونایتد باید بگویم این یک افتخار است ، این چیزی بود که من از زمان آمدن به تیم میخواستم به آن برسم. میخواستم که تا زمانی که امکانش وجود دارد در اینجا بمانم. بازیکن این تیم بودن رویای من بود حالا و نزدیک شدن به ۲۰۰ بازی برای من یک افتخار است."

۱۰۰۹