خشم چینی‌ها از لغو یکی از بازیهای مسی

خشم چینی‌ها از لغو یکی از بازیهای مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و اینتر میامی  پس از حذف تیمشان از پلی آف لیگ آمریکا تصمیم گرفتند که توری را برای ماه آبان در چین تدارک ببینند اما تناقضات در مورد این بازی و لغو یکی از بازیها باعث خشم فوتبالدوستان در چین شده است.

به گزارش فوتبالی، فوتبالدوستان در چین به شدت هیجان زده هستند چرا که قرار است که به زودی لیونل مسی را در کشورشان ببینند. ستاره آرژانتینی که به احتمال فراوان دوشنبه هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش را کسب می کند، باید برای یک بازی دوستانه در کشور چین آماده شود.

اینتر میامی قرار بود که در مقابل کینگدائو هاینیو و چنگدو رونگجنگ در عرض چهار روز قرار بگیرد اما بازی دوم به دلیل "برخی مسائل" از جانب برگزارکنندگان لغو شده است.  از سویی محل برگزاری بازی اینتر میامی و کینگدائو نیز تغییر کرده است. 

در ابتدا قرار بود که بازی اینتر میامی و کینگدائو در ورزشگاه پنجاه هزار نفری جوانان کینگدائو برگزار شود و حالا قرار است که ورزشگاه وویان ریور در هایکو با گنجایش 41500 تماشاگر میزبان بازی باشد.

از سویی در مورد زمان بلیت فروشی نیز برگزارکنندگان، اخبار متناقضی را منتشر کرده اند.  بسیاری از هواداران برای دیدن مسی از نزدیک هیجان زده هستند و از نحوه اطلاع رسانی و لغو یکی از بازیها به شدت  خشمگین هستند. 

4125