تن هاگ راجع به عملکرد دروازه‌بان منچستریونایتد: کافی نیست

تن هاگ راجع به عملکرد دروازه‌بان منچستریونایتد: کافی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد می گوید که عملکرد خوب آندره اونانا کافی نیست و او باید بهتر شود. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان کامرونی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با رقم 48 میلیون پوند از اینتر به منچستریونایتد پیوست تا جانشین داوید دخیا شود. او شروع آرامی در الدترافورد داشت. اشتباهات زیادی مرتکب شد، اما به تازگی توانسته عملکرد خوبی در درون دروازه یونایتد داشته باشد و حتی در برد دراماتیک منچستریونایتد مقابل کپنهاگن، یک پنالتی در دقیقه 90+5 سیو کرد تا شیاطین سرخ به اولین برد خود در لیگ قهرمانان برسند. 

به نقل از سایت گل، اخیراً شایعاتی مبنی بر بازگشت داوید دخیا به الدترافورد شنیده می شود و حالا تن هاگ راجع به اونانا گفت: "ما از او توقعات زیادی داریم، اما می خواهیم به سطح خودش بازگردد. اونانا نیز از خودش توقع دارد. ما به او اعتماد به نفس می دهید. نگاهی به کارهایی که او در گذشته در باشگاه های بزرگ و لیگ های بزرگ انجام داده، بیاندازید تا متوجه شوید که او توانایی و مهارت خاصی دارد. در دو بازی گذشته، او به وضوح بهتر شده و حالا باید به همین روند ادامه دهد. بله، او خیلی خوب شده، اما در منچستریونایتد، خیلی خوب کافی نیست."

4416