سرمربی افسانه‌ای رئال مادرید، جانشین تن هاگ در منچستریونایتد؟

سرمربی افسانه‌ای رئال مادرید، جانشین تن هاگ در منچستریونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید یکی از گزینه های جانشینی اریک تن هاگ در منچستریونایتد است، اما لوئیس ساها، مهاجم فرانسوی این تیم معتقد است که زیدان این پیشنهاد را قبول نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ در این فصل فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. در حالی که هنوز به هفته دهم لیگ برتر انگلیس نرسیده ایم، شایعات زیادی راجع به اخراج این سرمربی هلندی به گوش می رسد. اگرچه او در چند بازی اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده، اما هنوز آینده او در الدترافورد در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

به نقل از سایت گل، یکی از گزینه های سرمربیگری در الدترافورد، زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید است. حالا لوئیس ساها راجع به این شایعه گفت: "بله، شنیده ام که او به نیمکت منچستریونایتد لینک شده. زیدان اسطوره فوتبال است، اما فکر می کنم راجع به پیشنهاد یونایتد، کمی بیش از حد فکر کند. او فرصت های زیادی مثل پاریسن ژرمن داشته. خبرهایی شنیده ام که شاید او قصد ورود به انگلیس را ندارد و اگر روزی روی نیمکت یونایتد بنشیند، من هم تعجب می کنم. یونایتد هنوز یکی از جذاب ترین تیم های دنیاست، اما مربیگری در این باشگاه بسیار سخت است."

4416