مورینیو پیوستن لوکاکو از اینتر به رم را یک اتفاق ساده می داند!

مورینیو پیوستن لوکاکو از اینتر به رم را یک اتفاق ساده می داند!

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی رم پیش از بازی حساس با اینتر در سری آ ایتالیا به گفتگو با رسانه ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرتغالی رم در مورد بازی مقابل تیم سابق خود اینتر گفت:" ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که به نظر من باید با برتری ۲۰ امتیازی قهرمان سری آ شود. آنها یک تیم بسیار قوی هستند و برای رویارویی با آنها باید ۱۰۰ درصد خودمان باشیم که ما سعی خواهیم کرد همینگونه عمل کنیم. در مورد تغییرات در ترکیب برابر اسلاویا پراگ باید بگویم تیم ما مثل اینتر بازیکن ندارد که در لیگ قهرمانان بتواند در یک بازی سخت ۵ تعویض خوب انجام دهد. من برای نبودن روی نیمکت در بازی یکشنبه حسرت نخواهم خورد بر خلاف صحبت افراد نادان من فقط برای اینکه نمیتوانم شاگردانم را همراهی کنم متأسف هستم. بعد از جنوا با 4 پیروزی متوالی واکنش بسیار خوبی داشتیم. تیم اعتماد به نفس بالایی دارد. در بازی با مونزا، هواداران ما را تا آخر زنده نگه داشتند."

مورینیو درباره رویارویی هواداران با لوکاکو در جوزپه مئاتزا افزود:" فکر نمی‌کردم این اتفاق  برای آنها اینقدر مهم باشد. انتقال روملو از اینتر به رم یک درام است، در حالی که انتقال چالهان اوغلو از میلان به اینتر یک شگفتی است ، باید بگویم من از این اتفاقات تعجب می‌کنم! این طبیعت فوتبال است و تماشاگران باید نشبت به این مسائل حساسیت به خرج ندهند. "

نکته جالب در مورد سرمربی آ اس رم در روزهای اخیر صحبت‌هایی از ژوزه مورینیو  است که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و سرمربی فعلی آاس رم از علاقه‌اش به هدایت بایرن مونیخ صحبت کرده است!

۱۰۰۹