عذرخواهی نایب رئیس بارسلونا از ستاره برزیلی رئال مادرید، بابت توهین اخیر مدیر بارسلونا به او

عذرخواهی نایب رئیس بارسلونا از ستاره برزیلی رئال مادرید، بابت توهین اخیر مدیر بارسلونا به او

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه بارسلونا پس از اینکه یکی از مدیران این تیم، ادعا کرده بود که او قربانی نژادپرستی نیست بلکه دلقکی است که باید سیلی بخورد، از این ستاره برزیلی عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از نمایش تکنیکی وینیسیوس در بازی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل براگا، که با دو پاس گل او همراه بود، پستی از میکل کمپس در نرم افزار X منتشر شد، که حالا پاک شده است. کمپس در این پست چنین نوشت:" این مسئله مربوط به نژاد پرستی نیست، او به خاطر دلقک بودنش لایق سیلی خوردن است. این همه حرکات نمایشی بی معنی و غیر ضروری در میانه زمین به چه معناست؟"

رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، پس از این صحبت‌های جنجالی، اقرار کرده است که این پست نامناسب بوده است و به وینیسوس اطمینان داد که این صحبت‌ها نظر شخصی این فرد بوده است. او در اینباره افزود:" حتی اگر این سخنان، خطای فردی بوده باشند، طرز بدی برای اظهار نظر بوده اند. اینکار اشتباه بزرگی بوده است. اگر وینیسیوس حرف مرا می‌شنود، می‌توانم به او بگویم که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد."

ژاوی سرمربی بارسلونا نیز، با اشاره به این موضوع که تنش‌ها بین بارسلونا و رئال مادرید، باید کاهش پیدا کنند، گفت:" اگر او این پست را پاک کرده است، نیازی نیست که من حرف دیگری بزنم اما هیچ چیزی که پیش از چنین بازی‌هایی، تنش‌ها را افزایش می‌دهد را دوست ندارم. دوست دارم تا با نهایت احترام بین دو باشگاه الکلاسیکو را اجرا کنیم، حتی همدیگر را ستایش کنیم و نه با وجود چنین شرایطی که ناپسند است."

2102